سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

با وجود آنکه حرف وحدیث های زیادی در جوامع اسلامی در رابطه با نزدیکی فروپاشی رژیم صهیونیستی بر سرزبان هاست، اما پرداختن به این مسئله آن هم در سطح دانشگاه های رژیم صهیونیستی خبر از قوت گرفتن این احتمال دارد.
به گزارش شبکه ندای قدس، در پژوهشی علمی ـ دانشگاهی  صهیونیستی نسبت به فروپاشی کامل اسرائیل طی 20 یا حداکثر 30 سال آینده هشدار داده شده است.
روزنامه صهیونیستی هاارتص با انعکاس این خبر افزود: بسیاری ازسیاستمداران، نظامیان وفرهیختگان اسرائیلی بر این باورند که خطراتی جدی اسرائیل را تهدید می کند وباید پیش از، فوت وقت کاری برای نجات آن کرد .
آکادمیست های اسرائیلی در پژوهش خود که در کنفرانس هرتزیلیا هم به آن پرداخته شد، اعلام کردند : بزرگترین خطری که ادامه بقای اسرائیل را بشدت تهدید می کند، گسترش مقاومت عربی ـ اسلامی است ، این مقاومت با استفاده از استراتژی جنگ فرسایشی وبه موازات آن انجام حملات سلب مشروعیت جهانی از اسرائیل تیشه به ریشه اسرائیل وارد می کند.

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:25 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 128609
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه